Mun piti nyt kirjottaa kaikkea mitä on tapahtunut, mutta näppäimistö ei oikein tue sitä. :(

Mulla oli hirveä kriisi ja paha mieli tässä eilen ja toissapäivänä, mutta ne ovat niin historiaa! Ei sais olla niin vainoharhainen ja epäluuloinen ja pelokas ja epäitsevarma. En halua kertoa siitä kriisistä enempää, mutta tulipa mainittua.

Meillä on koko viikko pelkkää soittoa! Uaaaaa. Noin 500 tuntia päivässä. Ihan mukava sinänsä, saan mäkin olla mukana vielä edes joissaki harjotuksissa. Ens viikoks mennään perheen kans Suomussalmelle KRV:lle, niin mä skippaan kaikki tärkeimmät harjotukset. Sitten oon taas aivan ulalla festareilla ja keikoilla ja mulle unohdetaan kertoa kaikki :-) Näillä mennään! Ja jahuuu, festareitten ajaks meille tulee kotiin kaks Etelä-Afrikkalaista nuorta. "Nphfhow" ja "Lesiba". Täytynee vielä tarkistaa nuo nimet ja varsinkin lausuminen, varsinkin niiltä itseltään. :-D En malta yhtään odottaa festareita, vaikka oikeasti mua vain oksettaa kaikkien keikkojen määrä ja se ainainen festareitten aikaan esiintyvä epäilyolo. Koko ajan tuntuu, että on unohtanut jotain ja stressi yrittää puskea päälle. Mutta tänä vuonna aion karsia kaiken turhan pois ja nauttia hyvistä esityksistä... ja seurasta ;-)

Ällöttävää muuten ku on ihan paarmojen ja hyttysten ja kaikkien mahdollisten syömät jalat! Sitten varsinki vähänki isomman elukan puremista ja tollanen kova kohta moneks päivää. Ja kutittaa niin mahdottomasti ettei mitään rajaa. Suomen kesä <3 Mutta se on plussaa, että pystyn nukkumaan kesäyöt nykyään teltassa ja siellä on tosi hyvä nukkua. Mun huoneessa on aina semmoset +30 astetta, niin on vähän vaikeuksia tuon unensaanniin kanssa. Se teltta on siis tosin vain parvekkeella, aika naurettavaa.. Mutta jusukin melkein lupas jo yhtenä päivänä, että sekin ehkä mahdollisesti vois vahingossa eksyä myös nukkumaan sinne telttaan vielä tämän kesän aikana. :-) Se on oikeesti tosi raikasta nukkua siellä!!

Mä pääsen shoppailemaan äitin kans (ja pikkuvelin ja isän) ennen ku mennään KRV:lle ja tavoitteena olis löytää farkut, kengät (ainakin yhdet) ja jotaina kivoja kesäsiä tunikoita. :-) Pitää ottaa kyllä sinne matkalle ruotsin kirjat mukaan, mun on pakko lukea. :S Ärsyttävää kun tykkään ruotsista, mutta en saa luettua vain koska se tuntuu niin pakolta..

Tulipa sekavaa tekstiä!

PS. Miks otsikko ei hyväksyny Ää:tä?