Oon kolme päivää yrittänyt kirjottaa tänne ja monesti kirjoittanutkin jo jotain, mutta sitten iskee joku ihan mieletön ahdistus kirjottamisesta ja poistan kirjoittamani ja suljen koneen. Kummallista, sillä yleensä kirjottaminen sujuu mulla ilman minkäänlaisia hankaluuksia.

Oon löytäny mun liikuntainnostuksen nyt aivan oikeasti. (Urheilu on sitten eri asia.) Ei kiinnosta yhtään käydä kisoissa tai muutenkaan panostaa mihinkään tiettyyn lajiin, mutta itekseen lenkkeily ja tanssi on tosi mukavaa! Suunnistuskin nappaa ainakin siinä määrin, että vielä täytyy kisatkin kiertää. :) Kävin juoksemassa 45 min ja tuli niin kesäfiilis kun lämmintä oli ainakin 15 astetta ja kuulokkeista pauhas Frigg! Oon muuten ihan älyttömän innostunu siitä tanssista, mitä on tosin ollu vasta kerran. Se on just sopivan vaikeaa ja rankkaa. Siinä hihkuessani eturivissä tunsin itteni aivan lapseksi, joka on saanut eka kertaa käydä yksin ostamassa jäätelöä lähikaupasta. Jeejee, huomenna sitä lisää, vaikka onkin loma. Kaikki suunnistajat on muuten nyt jossain pääsiäisleireillä ja kisoissa, ällöttävää. Tuntuis ihan toivottomalta lähteä tältä istumalta kisoihin kun kunto ja taito on niin heikolla tasolla, etten löytäis varmaan ees ensimmäiselle.. No, pitää kattella. Mä leikin ensin yksin ja myöhemmin Juuson kanssa kotia tämän viikon. Pakko myöntää, että olis se Ylläs kelvannu näillä ilmoilla, mutta no can do koska Cabaret:n ensi-ilta on ens lauantaina.

1239536929_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämä kuva on vuoden 2007 Venlojen viestistä. (Juoksun jälkeen, kuten varmaan näkyy mun hikiprosentista. :D)

Mulla tulee muuten aina kun oon shoppailemassa hirveät alemmuuskompleksit, vaikka kotoa lähtiessä tuntis että näyttää ihan siedettävälle. Aina siellä tulee vastaan kauniimpia ja laihempia. Siinäpä sitten kokeilet vaatteita, mielellään jätesäkki päässä. Luin netistä sellasta keskustelua, missä ihmiset sai vastata, mikä tekee ihmisestä ruman. Vastauksina oli esim, epähygieenisyys, vihainen/negatiivinen olemus ja jos on laittautunut liikaa. Eli jos on positiivinen, hygieeninen ja vähän laittautunut niin on kaunis. :D Yks oli taas kirjoittanut, että hänen mummonsa tapaa sanoa että, maailmassa ei ole rumia naisia. On vain kauniita ja laiskoja. Hyvin sanottu!