Tänään on ollut jotenki leppoisa päivä. Koulussa oli vaan neljä tuntia. (Oopperakurssin kaksoistuntia ei ole<3) Sen jälkeen mulla oli pianotunti, joka oli aika jännä. Ei keretty soittaa kuin muutama asteikko, mutta nuotteja mulla kerty ihan kelpo kasa mukaan. On asteikkonuotteja, muutama menuetti, joku valssi ja joku irlantilainen ihmekappale. Ja sitte sain esittää toiveita niin laitoin vapaan säestyksen. Jonain päivänä aion nimittäin olla oikein etevä siinä. ;D Sen jälkeen tulinkin kotiin vähän löhöilemään. Se onnistui varsin hyvin; tv ja 3-suklaajäätelöä! Lopulta mun oli pakko ruveta soittamaan fiulia ja lauantain keikkabiisejä. Osaan tällä hetkellä n. 20/35, eli vielä on tekemistä.. Viulun vinguttamisen jälkeen tein hurjasti läksyjä. Siis ihan oikeasti HURJASTI. Luin historiaa vaikka kuinka paljon ja yritin saada ruotsista tolkkua. Ja nyt mä oon tässä.

Huomenna on jo perjantai. Illalla meen AM-yösuunnistukseen. Aika hurjaa, toivottavasti ei oo hirveän pimeää, vaikka yösuunnistuksessa pitäiski olla. Oon lähes varma etten löydä sieltä koskaan pois. Paras olis kuitenki löytää sillä lauantaina lähetään Häävin kanssa hääkeikalle Lapualle. Mun mielestä ihan mahtavaa päästä sinne! Just passeli keikkapaikka. Soitetaan siellä aika paljon jotain perinteisiä kansanmusiikkikappaleita ja sitten saadaan soittaa myös omaa settiä! JEE! Sitten jäädään sinne Lapualle yötä ja sunnuntaiaamuna juna-asemalle ja nokka kohti Helsinkiä ja Helsingin juhlaviikkoja. Siellä sitten soitellahan Näppäriporukalla. (Tulkaahan kattomaan!) Sieltä sitten pitäis illan (toivottavasti ei yön) mittaan selvitä kotia ja maanantaina varmaan tosi virkeänä koulussa.. Mutta ei se paljon hetkauta vaikka vähän väsyttää, on se silti niin hienoo.

Throw on your break lights
We're in the city of wonder
Ain't gonna play nice
Watch out, you might just go under
Better think twice
Your train of thought will be altered
So if you must faulter, be wise