Että kun on ärsyttänyt viime aikoina kaikki ihan turhat asiat. Aattelin sitte listata tänne vähän, että mitkä eniten!

1) Jos ihmiset sanoo "Mä ainakin" tai "En mä ainakaan". Itekin kyllä sanon noin, mutta pyrin välttämään, koska tuo on niin turhauttavan kuulosta. Se kuulostaa just siltä, että muittenkin on tehtävä niin, koskaan mä AINAKIN. Niin ja siltä, että muut vaihtoehdot ovat täyttä persettä.

2) Yleinen tilanteentajuamattomuus. Vois vähän ajatella, että mitä tekee eri tilanteissa. (Tekis mieli lisätä ja kenen kanssa, mutta enpä lisää) Hyvänä esimerkkinä tilanteet, joissa pitäisi olla hiljaa niin siellä sitten puhutaan ja nauretaan ja HYTKYTÄÄN. Vois pysyä edes paikallaan, sillä se ärsyttää mua ihan suunnattomasti. :D

3) Liiallinen ulkonäön miettiminen. (Okei, ehkä mulla ois syytä miettiä vähän useammin.) En näe mitään syytä miettiä kahta viikkoa etukäteen, että millaset sukat laitan sitten kun käydään ehkä serkun kaiman kissan entisen omistajan kanssa vuokraamassa ärrältä elokuva. Vaikka väitetään, että ihmiset on nykyään pinnallisempia kuin ennen niin ei se niin ole. Kyllä ainakin suurinta osaa ihmisistä kiinnostaa enemmän luonne ja persoona. Tottakai on hyvä olla ihan perus siisti jos on julkisilla paikoilla, mutta silti. Ehkä jotain on pielessä, jos aina ensimmäisenä mietitään, mitä sitä laittaisi päälle..

4) Ihmiset, jotka ei ota vastuuta mistään yhteisistä asioista ja lusmuaa tekemättä mitään ja sitten valittaa. Sekä ihmiset, jotka määräävät tehtävät aina samoille muutamalle ihmiselle vaikka olisi yli 150 joista valita. Jos kerran suostuu, ei paluuta oo. Esim. Jos sanoo että voin tehdä jonkin työn, jos KUKAAN MUU ei ehdi. (koska on lupautunut moneen muuhun ja on aina suostunut tekemään kaiken, niin ehkä ei kiinnosta joka kerta hoitaa muittenkin asioita) On se jännä juttu että 150:llä muulla on enemmän tärkeitä töitä kuin mulla. Todennäkösesti työn hoitamisesta on kysytty korkeintaan viideltä ihmiseltä. Ehkä pitäisi esittää asia vähän vielä selkeämmin, ettei jää epäselväksi.

5) Mukakaverit, toisten miehiin koskijat, pelkästään omaa etuansa hakevat ihmiset. Mun mieheen ei onneksi ole koskettu, mutta muitten joo. Kaikista huolestuttavinta on, että YSTÄVÄT tekevät niin toisilleen. Mä en meinaa pystyä seuraamaan vaan sivusta, mutta toisaalta ei halua puuttua toisten asioihin liikaa. (Mitäpä ne mulle kuuluu) Jotenkin kamalaa vaan, kun kehenkään eikä mihinkään voi luottaa ja kaikki puhuu kaikista paskaa ja rikkoo toisiaan, minkä kerkeää.

Ei mulla sitten muuta. Hajotkaa tähän tekstiin ja muhun ja itseenne. :D Mä koitan mennä ettimään jotain elämää ja olla valittamatta turhasta.